Szkoła prowadzi nabór na rok szkolny 2023/2024
dla absolwentów szkoły podstawowej.
Wniosek o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej wraz z dokumentami będzie można składać
od 15 maja 2023 r. do 21 czerwca 2023 r. do godziny 15:00.
Uzupełnienie wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej o świadectwo ukończenia szkoły podstawowej i o zaświadczenie o wyniku egzaminu ósmoklasisty należy złożyć
od 23 czerwca 2023 r. do 10 lipca 2023 r. do godziny 15:00.
Listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych ogłoszone zostaną
17 lipca 2023r.
Listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych ogłoszone będą 21 lipca 2023 r. do godz. 14.00
W terminie od 17 lipca 2023 r. do 20 lipca 2023 r., w przypadku kandydatów zakwalifikowanych, składa się potwierdzenie woli przyjęcia w postaci przedłożenia oryginału świadectwa ukończenia szkoły i oryginału zaświadczenia o wynikach egzaminu zewnętrznego, o ile nie zostały one złożone w uzupełnieniu wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej.
Możesz zarejestrować się przez Internet:
Wejdź na poniższą stronę internetową. Od 15 maja 2023 r. będzie aktywny link
https://powiatzaganski.edu.com.pl/
Załóż swoje konto – w zakładce Nowy Kandydat.
Zaloguj się w systemie elektronicznego naboru do Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Banacha w Żaganiu.
Wybierz klasę o takim profilu, który jest zgodny z Twoimi zainteresowaniami. Masz prawo wyboru aż 3 klas – więc zaznacz też profil drugiego i trzeciego wyboru.
Wydrukuj wygenerowany w systemie wniosek o przyjęcie do klasy I, Ty i Twój rodzic podpiszcie wniosek i wraz z dokumentami przynieście do sekretariatu (pierwsze piętro).
Przyjdź do szkoły, by sprawdzić czy Twoje nazwisko znajduje się na liście zakwalifikowanych kandydatów