Szkoła prowadzi nabór na rok szkolny 2022/2023
dla absolwentów szkoły podstawowej.
Wniosek o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej wraz z dokumentami będzie można składać od 16 maja 2022 r. do 21 czerwca 2022 r.
Uzupełnienie wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej o zaświadczenie o wynikach egzaminu ósmoklasisty należy złożyć od 24 czerwca 2022 r. do 13 lipca 2022 r.
Listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych ogłoszone zostaną 21 lipca 2022 r.
Listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych ogłoszone będą 1 sierpnia 2022 r. do godz. 14.00
W terminie od 21 lipca 2022 r. do 29 lipca 2022 r., w przypadku kandydatów zakwalifikowanych, składa się potwierdzenie woli przyjęcia w postaci przedłożenia oryginału świadectwa ukończenia szkoły i oryginału zaświadczenia o wynikach egzaminu zewnętrznego, o ile nie zostały one złożone w uzupełnieniu wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej.
Możesz zarejestrować się przez Internet:
Wejdź na poniższą stronę internetową. Od 16 maja 2022 r. będzie aktywny link http://powiatzaganski.edu.com.pl
Załóż swoje konto – w zakładce Nowy Kandydat.
Zaloguj się w systemie elektronicznego naboru do Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Banacha w Żaganiu.
Wybierz klasę o takim profilu, który jest zgodny z Twoimi zainteresowaniami. Masz prawo wyboru aż 3 klas – więc zaznacz też profil drugiego i trzeciego wyboru.
Wydrukuj wygenerowany w systemie wniosek o przyjęcie do klasy I, Ty i Twój rodzic podpiszcie wniosek i wraz z dokumentami przynieście do sekretariatu (pierwsze piętro).
Przyjdź do szkoły, by sprawdzić czy Twoje nazwisko znajduje się na liście zakwalifikowanych kandydatów.
Instrukcja – logowanie, terminy, ważne informacje dla kandydatów